You will not become popular.

Igår började ju bra, med vinst för Luleå mot Djurgårdsäcklerna! 3-1. Det satt grymt bra, 3/7 semimatcher vunna! En till så blir det kvarts, och inte nog med det, Skellefteå förlorade sin 3:e semi match. Så det satt ännu bättre! En till så åker dom ut! Och det skulle sitta så otroligt bra, det går inte ens att förklara.
Sen går jag in på Bigbrother.se och ser att Martin och Sara har börjar komma varandra närmre. Det gjorde kvällen ännu bättre! Men som man säger, när nånting bra händer måste något dåligt hända. Eller, ja.. man säger väl inte så, men jag gör det nu. Så, klockan åtta slog melodifestivalen igång. Och från början hejjade jag stenhårt på Eric Saade, men efter att fått höra hans låt några gånger vände detta, jag menar. Pojken kan ju inte sjunga?! Så vi ska alltså skicka en kille som inte kan sjunga, och inte nog med det, som sjunger om att nli popurlär, för att representera Sverige. Bra val där. Verkligen. Vi har ju inte skämt ut oss nog mycket med alla andra skit kassa bidrag vi skickat. Äh, varför inte göra det ännu värre!
Min kväll i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0