Abduction och Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten

Tänkte skriva  lite kort om filmerna jag såg i lördags.
Abduction
1 2 3 4 5
Inte riktigt min typ av film, det enda jag kunde tänka på var att allt han gjorde i hela filmen skulle vara så matcho. Manligt typ. Jag är ockå en av dom få tjejer som inte tycker Taylor Lautner är snygg, tycker mest han ser ut som en hund i ansiktet. Jag satt också under hela filmen och väntade på att han skulle bli en varg, typ när han blev arg på någon och knöt nävarna så satt jag där och tänkte 'Men bli en varg då!'. Man förstod också nästan vad som skulle hända den var förutsägbar. Så den får en trea, det är dock mer hans kropp som får en tre än filmen.
'
Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten
1 2 3 4 5
Även denna får en trea. Visst, Pirates filmerna är bra och visst, Johnny Depp kan nog mycket väl vara världens snyggaste man. Men eftersom detta är en serie av filmer som jag inte har följt så noga, jag har nog bara set varje film en gång, var det väldigt svårt att komma ihåg vad som hände i filmer före. Och om dom pratade om någon som varit med förr eller om det var någon med som varit mer förr så hade jag svårt att komma ihåg vem detta var. Men den är ändå sevärd tycker jag, speciellt om du har sett dom andra filmerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0