Hade visst en blogg också..

Jag hade helt glömt bort att den hör fanns kvar, bloggen alltså. Men nu jäklar ska jag ta tag i den, eller? Kollade statistiken, en hel trogen läsare har jag! Tack du godhjärtade människa för att du läser min blogg. Trots att det var ungefär 1000år sedan jag uppdaterade senast. Men man brukar ju säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Mörkhårig har jag blivit, men få ingen hjärtattack nu, det är hårförlängning. Mitt hår har ej vaxt en halv meter på några månader. Tyvärr...
Töjjt örat har jag också hunnit met, 12mm är det nu! Mycket fint, men en glitrig tunnel och allt i. Jag har ingen bild så det, min kära läsare får du föreställade dig hur det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0