Baby I can crash your car.

Ja, alla ni som har mig på facebook vet ju redand detta, men ni andra ska få veta nu. Jag har då råkat köra på ett rådjur idag. Det kan nog mycket möjlig vara den värsta händelsen i hela mitt liv. Jag hamnade i chock och mina händer skakade i tre timmar efter tror jag. Låt mig guida er igenom min ''krock''. Jag kommer körandes från Älvsbyn mot Vistträsk, strax efter AB Nian hoppar ett rådjur fram jäklat mitt framför bilen, från ingenstans. Det gick så fort, jag tvärsvängde med bilen över till andra sidan samtidigt som jag tröck i bromsen. Så istället för att få det rakt fram ifrån så tog det lite i bakre delen av bilen. Bilen klarade sig utan en skråma men rådjuret haltade iväg in i skogen och blödde. Så vi körde framt till nästa p-plast, vände och försökte hitta det för att se om det var dött. Men, vi hittade den inte, så vi fick ringa polisen och märka platsen innan vi kunde åka hem. Så där har ni det, värsta ögonblicket i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0