blogresponse

Det här med blogresponse är ju lite klurigt. För visst, det är kul åså och det är ett sätt att få mer läsare osv. Men det ger ju också folk chans att skriva anonyma saker utan att behöva stå för dom sen. Jag har ju självklart fått sånna frågor, mesta delen av frågorna jag får är ju dock sämtsaker från kompisar. Men ibland droppar det in en anonym fråga som faktiskt är anonym. Grejen är ju att det kan ju vara vem som helst, en kompis, en klasskompis, nån man känner eller bara nån random. Jag väljer då att ta bort sånna saker, för är de nån som vill säga nå skit till mig kan dom göra det face to face eller utan anonym. Inte för att vad som står i frågorna är så hemskt, jag tror nog faktiskt att jag inte kunde bry mig mindre. Men det känns ändå så, att när det kan vara vem som helst så är de lite jobbigt. Så har du nå skit att säga, säg det till mig på riktigt, skriv med ditt namn annars kan du skita i de. För jag svarar ändå inte på sånna skitfrågor.

Känner lite såhär nu faktiskt, minus cp/fjortis posen jag gör då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0