Jokkmokks marknad imorgon.

I morse när jag klev upp fick jag bara för mig att kolla mailen. Sagt och gjort, vad finns inte där? Jo ett mail från min lärare där det står att hon är borta vilket gör att dom tre lektionerna vi skulle ha med henne var inställda. Lägg till att jag inte behöver vara på matten och det blir ledig fredag! Yes tänkte jag då, bara gå och sova igen. Men nej. För jag hade tid hos tandläkaren, klockan 8 på morgonen. Just my fucking luck. Så åkte ner till byn, iställer för att sova, och lagade ett hål som dom sa egentligen inte ens behövde lagas. Kul.

Aja, kan trösta mig med att det är Jokkmokks marknad imorgon iaf, som jag har längtat!
snodde nån randombild från nån random sida, nu märker jag att det står något på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0