Sämsta dagen på länge.

Idag har verkligen varit en riktigt skitdag. Det började med att jag hade körlektion och presterade inte alls lika bra som jag hade velat. Vi hade bad på idrotten och självklart lyckas jag vrida om mitt knä. Som nu gör otroligt ont. På organisation lektionen blev jag utskälld för något som inte bara jag gjorde. Ingen tar något seriöst, alla bara skiter i saker och tror att det magiskt ska lösa sig. Jag får inte betygen jag vill ha. Mitt hår se ut som ett råttbo. Jag hatar att jag blir så arg och ledsen när nått händer. Jag hatar människor som inte kan ta konflikter. Jag saknar hur allt var förr. Jag saknar mig.

Vissa dagar blir verkligen allt bara skit. Exakt som idag. Jag hoppas att jag kan vakna upp och att det är en bättre dag imorgon. Jag vill slå nån, kasta sönder något och skrika till alla vad jag egentligen tycker. Jag vill säga till dig du är feg. Jag vill inte gå i Älvsbyn. Jag vill inte bo i Muskus. Jag vill vara 18, börja på universitet och bli vuxen. Jag vill slippa alla skit bråk och småbarns tjafs. Jag vill börja om på nytt.

Kommentarer
Postat av: Jobi

Även fast allt gått dåligt Kajsa så är du ändå bra!! hjärta <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-02-01 @ 17:54:14
URL: http://jobis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0