Sommaren 2012!

I helgen har jag en riktigt ta det lugnt helg, ska bara vara hemma och ja.. sova typ. Känner att det är just vad jag behöver efter veckan som varit. Jag har sovit knappt 3 timmar varje natt, plus att jag börjat bli förkyld. Inte lätt att vara mig.
Jag och Madde håller på att göra planer till sommaren, jag kan lova att sommaren 2012 kommer bli så sjukligt awesome! Kommer bli lite ont med tid bara. Hittils har jag planerat in detta: London resa 6/7-10 Juni, P&L 26-30 Juni, resa till något varmt ställe i mitten av lovet, Ullared i slutet av lovet, Tjejmilen 1 september. Lägg till jobb på det, lk och pdol så kommer jag ha fullt upp i sommaren. Vill även försöka klämma in en stockholmsresa. Menmen, det är ju tur att jag gillar att resa!
snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0