tiotusen vuxenpoäng!

Har ju som sagt haft en lugnt helg, vilket betyder pyjamas hela dagen, smutsigt hår och filmtittandes i sängen. Men, nu kände jag att det var dags att ta tag i livet igen, så jag har hunnit med att städa mitt rum, packa upp påsarna från awpe som stått i mitt rum i ett år, slängt ut alla oskars saker från rummet och nu sitter jag och ska söka jobb. Jag har också hunnit med en dusch där i mellan. Så nu är både mitt rum och jag rena! Nä, söka jobb sen Big Brother premiär! Vad säger ni, har ni några favoriter?
Dålig mobilbild på en tredjedel av mitt rum. Är mycket mysigare i verkligheten och tapeterna som är nu ska bytas ut mot vita och svarta väggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0