Toppar inte din lista, än sen? Jag kunde inte bry mig mindre.

Har haft en klassisk Tisdag idag, vilket består av: gym, äta på nått uteställe(idag blev det kycklingsallad på Okej) och sen teorilektion på körskolan. Det var näst sista lektionen idag, det känns faktiskt lite tomt. När det slutar kommer Tisdagarna vara jätte konstiga, men vi får väl börja om med vår företagsfika då. Bokade också i två körlektioner, en på måndag och en på sportlovet. Jag känner faktiskt taggen till körkortet nu, ska börja seriöst med teorin också!

Jag har ju redan fått mitt körkort, bilden är jag inte supernöjd med, dom råkade stava mitt namn fel och det blev lite fel på födelsedatumet. Men, vafan, annars tycker jag det var bra!

Kommentarer
Postat av: ms Madelene Lundberg

den 28e har jag lov (dvs ledig tisdag) och förväntar mig att bli inbjuden på eran återupptagna företagsfika. vill ha gott fika, annars blir jag ledsen. nått riktigt gott. tack på förhand

2012-02-15 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0