I knew I had to get you.

Har varit en relativt lugnt dag idag, sista lektionen var inställt och fick lov att jobba matte hemma så slutade halv 11. Gick och åt på Aramo med Otilia och Rebecca. Sen satt jag och Rebecca på badhuset och kollade O.C i väntan på bättre tider. Har bara tagit det lugnt hela kvällen, spelat spel med familjen, hunnit sova nån timma och så har jag börjat kolla på en ny serie. Castle, den är ganska lik The Mentalist och Criminal Minds. Fast, det finns ingen serie som kan komma upp i samma liga som Criminal Minds. Tänke iaf kolla klart några avsnitt och sen gå och sova, mpste upp tidigt imorgon för jag ska, städa ut mitt gamla rum, göra klart en idrotts inläming som skulle varit inne innan lovet och åka ned till byn för att handla med tjejerna till middan imorgon. Busy day!
Helt ok serie!

Kommentarer
Postat av: madde

criminal minds <3 hehe

2012-01-14 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0