Svar till dig, upprörda läsare. (Rebecca)

Svar:
Cider? Jag ska dricka whiskey.. Tror inte man blir så kissnödig av det faktiskt.
Jag orkar tyvärr inte göra ett inlägg om Irland, skrev just en uppsats om det så om du känner för att läsa den kan du ju alltid kontakta mig på [email protected] jag svara alltid på mail!
Att be om 1miljon tycker jag inte ärså oförskämt, du hon behöver inte ge det till mig, men det skadar ju inte att fråga ändå. Tänk, imorgon kanske du hon måste göra av med exakt 1miljon på 5minuter annars dödas hela din hennes familj, vad händer då? Jo, du hon tänker dirket på mig! Och du hon får ha sin familj levande och jag får min miljon! Alla är glada!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu såra du mig. :(

2012-01-10 @ 06:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0