bad karma

Tillbaka igen, but don't call it a comeback, i've been here for years, hehe. Ska börja rulla mot byn och gymmet, pressar in ett pass innan jobbet. Har kvällspass ikväll. Det passar mig bättre, att jobba kväll, då kan jag sova ut och hinner ändå iväg och träna före. Kör som vanligt idag med kring 50min på löpbandet och sen 20-30min vid maskinerna. Tänkte plåga magen och kanske rygg idag, riktigt så det bränner i musklerna! Har ju börjat om på gym nyss, och låg då på kring 40 min på bandet, men sen har jag ökat gradvis, typ efter några dagar/en vecka ökar jag med en kilometer. Tills jag är på en mil, då fokuserar jag på tiden ist. Nä, gymmet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0