Harry det är nu du behövs!

Åh! Har haft världshistoriens sämsta dag. Är så redo för att den ska vara över nu. Allt från en trasig mobil, till inget vatten hemma, till en järnspik(typ) på foten. Måste kanske väga över nu när jag (äntligen) har köpt en bil(wiihoo). Det enda som faktiskt skulle kunna göra denna dag bättre är om Harry Styles ringde och förklarade sin odödliga kärlek till mig. Inte för att jag skulle våga svara i mobilen i rädsla om att det skulle vara skatteverket som ringde och sa att jag gjort fel på min deklaration och nu måste jag sitta i fängelse i typ 37år. 
 
Ah okej, en miljon kronor skulle nog också kunna hjälpa som plåster på såren. 
Min dag samlad i en bild. I feel you Alice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0