Saker jag egentligen ej bryr mig om men som andra har fel om.

Ja, kanske kräver rubriken en förklaring, kanske inte. Ni ska få en ändå, så snäll som jag känner mig idag. Alltså, tänkte göra en liten lista(1 punkt) på saker som jag egentligen inte kan något om/inte bryr mig om, men som andra personer ändå lyckas skriva så idiotiska saker om på olika internet sidor så jag bara känner att jag måste få ut mig hur det egentligen ska vara. För det är ju så det är, min åsikt är rätt, din är bara fel och mest troligt korkad. Om du nu inte tycker som mig, för då är den rätt, fast ändå inte riktigt liika bra som min. Aja, ska sluta dra ut på skiten, here we go:
 
1. Politik. 
Alltså på riktigt, finns det något så tråkigt som att sitta och diskutera politik? För det första så är det ju inte som att man påverkar något genom att sitta och diskutera detta ämne under en NO lektion i 2an på gymnasiet. Vissa säger "men man kan ju påverka vad någon tycker, ändra deras åsikt" ah, precis. För om Fredrik Reinfeldt(han är moderaternas ledare va? <-- så insatt är jag) inte fått mig att tycka att moderaternas idiotiska åsikter faktiskt är helt ok så tror jag nog att en 18årig halvtaskig samhällsprogrammare som alltid har liiite för mycket hårprodukter kommer få mig att ändra min åsikt. Ja, det är troligt. 
För det andra så är alla andras åsikter för det mesta dumma. Ja, jag vet. Vi lever i en demokrati, men det betyder inte att jag kommer hålla med om andras idiotiska val. Dom är fortfarande helt korkade, även om 80% av resten av befolkningen är lika dumma. 
 
Iaf, min poäng här är att moderaterna suger kuk. Rika ska va rika och sänka skatten ska vi göra. Ah, men då kan ju ni åka till Amerika och leva utan gratis sjukvård i ett år och se hur jävla kul det är. Speciellt om ni inte precis simmar i pengar och har lika bra kordination som en pinne så ni i princip bor på akuten. Ha så sjukt(hehehehe) kul! Kan nog vara lite att jag är uppfostrad i ett hem som båda är mer rödgröna(röda? Grönröda? Vinröda? Ä, ni fattar), men även om båda mina föräldrar skulle varit moderater skulle jag ändå inte röstat på dom, och varför inte frågar ni, ja, för att moderaterna. suger. kuk. (Moget, jag vet.)
 
Vill spy syra på killen med liiite för mycket hårprodukter btw. 
 
Och nu vill jag inte höra nå skit om att moderaterna inte står för det och att jag har fått det om bakfoten. För nej. Det har jag fan inte. Är det så jag upplever moderaterna så är det så dom är. Deal with it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0