And it's hard to dance with a devil on your back.

Sov 17 timmar natten till igår/idag(?) Tror jag sov mig sjuk, för mår inte bra just nu. Har ont i halsen och har haft feber. Känns riktigt kul med tanke på att jag går på natt imorgon och jobbar hela helgen. Pengar, pengar, pengar är det enda som får mig att ens orka tänka på att fara till jobbet. Man blir så himla slut i både kropp och huvud när man jobbar natt! Sen blir mitt dygn helt fuckat också, inte kul när jag sen ska jobba dag efter jag gått av sista natten. Inte samma dag iaf, tur de. 
 
Funderar på att göra en nyttig månad som Madde håller på med, men med tanke på att jag ska jobba natt och att onyttiga saker är det enda som får mig att hålla mig vaken så känns det som en dålig ide. Aja, får väl ta de nästa vecka ist. (Hahaha, kommer aldrig hända!) Har "gjort det nästa vecka" i typ 3 år nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0