Nattjobb. suck.

Har jobbat natt fre-lörd och lör-sön. Jag är en såndär människa som andra människor som inte är en sån människa hatar. Det kommer en bättre förklaring, jag lovar. Jag kan sova. Jag kan sova när som helst, var som helst och hur länge jag vill, vilket vanligtvis irriterar personer som ej har denna talang. Men! Och det kommer alltid ett men. När jag väl har vänt på dygnet då är det vänt! No turning back. Detta suger snopp då jag nu ligger vaken, halv 11 på morgonen(enligt mig är det morgon ja.) och har inte kunnat sova en blund i natt. Jag kommer vara kul att umgås med om ca 2 timmar då min energi är slut och jag förvandlas till världens största bitch. Förra gången detta hände blev jag arg på min mor när hon fråga om jag villa ha rostade mackor till frukost, sen var tårarna nära när hon inte rostade mackor åt mig trots att jag sa att jag inte ville ha. Ah, Kajsa utan sömn, vilken underbar varelse!
 
MVH 
Tjejen som kommer somna vid 1 och sen sova till typ nio ikväll. KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0